vineri, 27 martie 2009

Bomboane cu ricotta

Sa nu rideti de reteta mea, da... va rog frumos...
Uitasem prin frigider o cutiuta cu ricotta, iar ca sa nu o arunc, am trecut la trebusoara. Aaa, nu va imaginati ca era cu mucegai, doar ca era de vreo patru zile in frigi...
Am pus cele 250 g de ricotta intr-un castron si le-am luat la framintat cu o furculita, am adaugat 3 linguri de miere (de castane era a mea), apoi inca doua linguri de cacao
am mai adaugat si niste nuca macinata, care zacea intr-un castron
iar pentru ca, compozitia era destul de molcuta, am "furat" 4-5 biscuiti de-ai Isabellei si i-am farimitat bine,
iar din compozitia obtinuta am facut bilute si le-am dat prin cacao. Cred ca ieseau bune date si prin miez de nuca macinat. Au rezultat niste bombonele, destul de gustoase si dragute. Serviti va rog cu incredere !!!

10 comentarii:

  1. Cred ca merg de minune la cafeluta ce tocmai o servesc acum!
    Numai una ma voie sa iau? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Poti servi si doua, dar sa stii ca, chiar merg la cafea, ca au gustul dulce-amarui, indicat pentru noi cei mari...

    RăspundețiȘtergere
  3. Da' ce bune trebuie sa fi fost! Asta a fost o reteta in toata regula si de toata frumusetea!

    RăspundețiȘtergere
  4. da chiar cred ca sunt bune. Merge combinatia bine de tot

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Mononoke ! Au fost bune, mai ales dupa ce au stat la frigider si s-au mai intarit de la miere.

    RăspundețiȘtergere
  6. ce ingenios!arata minunat,ma duce cu gindul la amandine,din cauza de cocoa...

    RăspundețiȘtergere
  7. Daniela ,la mine pe blog te asteapta un premiu.
    O zi buna ,te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Lissa, sigur te vizitez. Pupici si tie si un sfirsit de saptamina minunat !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !