luni, 23 martie 2009

Piftele de mozzarella

Pentru piftele/chiftele/pirjoale sau cum s-or mai chema, avem nevoie de urmatoarele ingrediente:
  • o mozzarella
  • 60 g parmezan
  • 2 oua
  • piper
  • sare
  • ulei
  • pesmet

Taiem mozzarella cuburele mici, cit mai marunt posibil (pregatisem doua mozzarelle, dar am renuntat si am facut doar din una), adaugam parmezanul dat prin razatoare, punem un piculet de sare si piper macinat dupa gust, adaugam un ou, punem pesmet ochiometric. Zbatem celalalt ou intr-un castronel, iar alaturi pregatim pesmetul. Intr-o tava de aragaz, punem hirtie de copt si ungem cu putin ulei, formam mingiute de circa 20 g (nu rideti, eu le cintaresc sa fiu sigura ca le fac egale)

le dam prin ou batut si pesmet si le aliniem in tava

Le bagam in cuptorul preincalzit la 200 de grade, pentru 25 de minute. Cred ca 20 de minute sint suficiente, ca eu le-am cam bronzat.
Se servesc calde alaturi de o bere rece. Pofta mare !!!

2 comentarii:

  1. arata tare delicioase chiftelutele tale...merg numai la bere?:)) eu nu beau.Te pup.o saptamina faina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Paradis ! Eu le-am servit cu bere, dar merge si un pahar cu apa rece. Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !