vineri, 24 aprilie 2009

Mini conchiglie rigate con salmone e fagiolini

Reteta e italiana, "culeasa" de pe cutia cu paste.
Ingrediente pentru 4 persoane :
  • 350 g mini conchilie rigate
  • 160 g somon afumat (salmone)
  • 150 g fasole pastai
  • 30 g smintina
  • 3 linguri ulei masline
  • sare
Fierbem fasolele in apa sarata pentru circa 7-8 minute (eu le-am scos de la congelator a trebuit sa le dezghet si sa le tai), dupa care le taiem in bucatele de circa un cm.

Taiem cuburele somonul
si-l punem in tigaie impreuna cu cele trei linguri de ulei si lasam la prajit timp de doua minute, bineinteles amestecind din cind in cind
adaugam smintina si fasolele pastai
si invirtim pentru inca doua minute, dupa care inchidem aragazul si dam tigaia la o parte, altfel scade tot sosul.
Punem la fiert pastele in apa sarata pentru circa 6 minute, le scurgem si le rasturnam in tigaie, amestecind bine pastele cu sosul.
Se servesc calde, calde, alaturi de un paharut cu vin rece...

4 comentarii:

  1. N-am incercat niciodata paste cu pastai.Mmmm...tre sa fie delicios cu sosul ala de smantana.Si daca mai pui si niste usturoi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu usturoi n-am incercat, dar sigur sotului i-ar place... si-ar linge buzele...

    RăspundețiȘtergere
  3. super interesanta idea de paste cu pastai si somon!iui ce pofta mi s-a facut.....

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Cristina, sa stii ca sint foarte gustoase si consistente in acelasi timp.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !